Wednesday, May 27, 2009

මම ආයෙත් Ubuntu වලට මාරු උනා.(simple plan)

ඔන්න ඉතින් සෑහෙන කාලෙකට පස්සෙ මම අද post එකක් දාන්නයි යන්නෙ. අද මට full happy. ඕගොල්ලන්ට වැඩකට ඇති දෙයක් ගැන නොවුනත් ඒකයි මෙන්න මේ post එක ලියන්ඩ හිතුනෙ.

මගේ තියෙන්නෙ onbourd via rhine network interface එකක්, ඉතින් ඒ network card(card කිව්වට ඉතින් on-board එකක් තමයි) එකෙන් මම ඉස්සර ලිනක්ස් හරහා ඉන්ටර්නෙට් ගිය නමුත්, සෑහෙන කලක් සිට මට ලිනක්ස් versiond(distros) වලින් net එකට connect වෙන්න බැරුවයි හිටියෙ, දන්න වැඩ ඔක්කොම කරලා බැලුවා ඒ උනාට හරි ගියෙ නෑ. ඉතින් ඔහොම ඉන්නකොට ඊයෙ මට අලුත් ubuntu 9.04 cd pack එක ලැබුනා.දා ගන්ඩ ආසාවෙ බෑ. ඒ උනාට ඉතින් ඉන්ටර්නෙට් වැඩ නැහැනෙ.... ඔන්න එතකොට තමයි අපේ නයි හාමි(ප්‍රභාත්) මට කිව්වෙ used netword card එකක් Rs.250/ Rs.350 වෙයි කියල. මගෙ ඉහේ මලක් පිපුනා වගේ, කොහොම හරි අප්පච්චිගෙන් Rs.500 ඉල්ලගෙන network card එකක් ගන්ඩ කියල පිටත් උනා. නුවරට යන්ඩ කම්මැලි හින්ද ටිකක් ගනන් වැඩි උනත් කමක් නැහැ කියල මුල්ගම්පළින් බැලුවා එකක්. ඒක Realtek 8139. ගාන Rs.350. නුවර ගියා නම් Rs.250 ට විතර ගන්ඩ තිබ්බා. ඒ උනාට කම්මැලිකම ඉහටත් උඩින් කියනවනෙ. ඒක හින්ද ඔන්න ඔහේ ඒක ගත්තා.
ඔන්න ඉතින් ඒක ගෙදර ගෙනල්ල ගහලා live cd එක දාල බැලුවා. අම්මටහුඩු, මෙන්න බඩු ගින්දර වගේ වැඩ. කිසි කතාවක් නැතුවම network card එක detect කරගත්තා. දැන් නිකන් බබා වගේ net connect වෙනවා.

දැන් ubuntu එක්ක net එකත් වැඩ, අප්පච්චි දුන්න Rs.500 නුත් ඉතිරි Rs.150 වමට, ඒ මදිවට මං නොයෙයි කියලා බයේ හිටිය අර ugc post card එකත් ආවා......මට ඉතින් full සෙන්ටිමෙන්ටල්.....

ubuntu දැම්මට පස්සෙ ඉස්සෙල්ලම කරේ compiz එක දාපු එක. ඔන්න දැන් අපි ආයෙත් fully ubuntu. windows එක වැරදිල on උනොත් තමයි ඉතින් ආයෙ...

නයෝ.....මට උදව් කරාට උඹට ගොඩාරියක් ස්තූතියි...

No comments:

Post a Comment